fredag 5 augusti 2011

onsdag torsdag fredag
vi börjar med onsdagen, denise kom hem till mig vid 10:00 vi åker till domarudden och solar å badar. bestämmer att hon ska stanna på middag och det blir grillning, tillslut frågar jag om hon ska sova över så kan vi kröka lite, det tyckte hon var en bra idé så vi drog en vända på systemet och köpte lite cider.. sen var det hem och hon bjöd på sina fina drinkar. Vodka soda. mycket gott enligt mig vi körde vodka ramlösa mango och pressad lime :) yummie hon jag och danne satt uppe till 3 på natten, sen Lördag vaknade vid tidigt och drog till stranden igen, efter ett tag joinar även elin och hade de mys, vi kommer på att vi ska kröka och kvällen slutade på tommys med en jäcla massa dans med towe, så idag verkar kroppen en aning hehe..
å nu e det ju då fredag då ja bara är hemma och tar det lugnt, MYCKET skönt.

förövrigt är jag en soopa på att blogga !
Juste ja ! stefan och mamma prackar på mig att dom ska boka körning på staffanstorp tror jag det var.. är fan dags nu va? :)

aja nu blir det jönssonligan dyker upp igen. sov gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar