måndag 8 augusti 2011

Måndag !

cha cha bloggen ;) haha skoja
fan måndag och man är lite sliten såhär efter en veckas ledighet, man vill bara ligga kvar i sängen å mysa i täcket. imorn är det upp igen hoppas man kan sova i natt bara och att man känner sig utvilad...
danne åker fan till spanien i morn och jag längtar satan tills jag själv ligger vid poolen och steker med elin :)
men ska dock bli tomt när han är borta haha, fan att ha någon nära är GULD värt ! så himla ensamt annars, visst kan det vara skönt att vara ensam också, inga problem. men så skönt som när jag var ledig då viste jag att så fort jag vaknade var det på med kaffe så kom danne upp å fika med mig :) hur himla mys är inte det då? =D

annars då, fasiken inte mkt som händer utöver att jobba osv, lite trkigt dock att man inte har orken att umgås osv, men det verkar ingen annan ha heller så whatever ;)

sjukt också att man nästan redan har ångest för vinter haha är fan inte lång tid kvar dit, Sommaren är alldeles för kort... men man hinner väll inte mer än hem från la spania innan det är dags att boka ny resa, om ja känner mig själv rätt lär det bli så :)
nu ska ja kolla klart på love bites :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar