onsdag 3 augusti 2011

jag älskar när jag har något att göra, och hatar när jag är själv utan någonting för mig, idag har jag iaf badat och solat med denise och snart blir det grill middag,
köote en hundvalp, trodde allt skulle vara underbart men sedan redan första ygnet kändes det alldeles fel och jag lämnade tillbaka den lilla sötnosen, jag ångrar nå fruktansvärt att det blev som det blev men jag tror och hoppas att detta var rätt beslut, jag var helt enkelt inte redo för hund? var det fel av mig eller är det tillåtet att faktiskt göra misstag, pengarna spoelar inte mig någor roll förlorade 5 tusen bara på ett dygn, men är väll endå meningen att man ska må som bäst, tror inte jag hade varken orken eller lusten till att faktiskt ängna 24/7 åt en hund, kanske låter helt jävla kukfel, men vafan ska man göra då, vet att jag hade kunnat försökt längre men då hade det förmodligen bara blivit värre både för mig och stackars Milon(somjag döpte honom)... aja får hoppas på att detta var rätt nu, jag har trots allt hela livet framför mig, och är nog lättar om man är "2" ?

SKIT SAMMA =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar