torsdag 1 oktober 2009

känslor

Yes, det konstiga är att när man väl tänker skriva blogg så har man verkligen ingenting att skriva, jag skriver inte så ofta längre om känslor och hur jag mår, pga av att när man väl gör det så klagar "folk" på att man vill att alla ska tycka synd om än, till det säger jag endast B U L L S H I T.
en blogg finns väll för att mans ka kunna dela med sig av tankar känslor och livet .
hur kan då någon komma och säga till än om hur man ska skriva ?! IDIOT

anyway, min blogg och jag skriver PRECIS vad jag vill ...
jag mår bra, sitter på jobbet just nu och ska alldeles strax gå hem, va sköönt
hemma väntar mina bror som ska spendera dagen med mig =)
i morsse åkte mina föräldrar plus solbritt till spanien och ska vara där ett ganska bra tag ! kommer sakna dom vääldigt mycket, samtidigt som det är ganska skönt att även få vara lite själv.
jag tar ju hand om företaget nu när dom är borta så vi får helt enkelt se hur det går, men ja vet att det går bra .. jag ska även vara hemma när vårat hur ska ut på visning, eller ja jag är ju inte hemma just då men iallafall.

ikväll funderar jag nog på och bada i våran fett stora jacuzzi.
"tycker synd om er som ej har en" hihi

nu rullar jag hemåt byebye / Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar