torsdag 1 oktober 2009

Jaha så har det blivigt oktober.

Kissie hon säger visst allt för att provocera ...
Och hon lyckas på mig varenda jävla gång .
Hur hon ens kan säga sånna saker är för mig helt obegripligt ..
Hon försöker få alla att tro att hon är så jävla populär och btw om hon är trött på att alla hennes vänner bara hänger efter henne hela tiden .. så har hon fan ingen aning om vad vänner är .. Vänner är efter familjen det viktigaste man har och jag tror på riktigt inte att hon har några riktiga vänner .. Hon tror att alla små fjotrisar som tycker att hon är häftig är hennes vänner .. Det är ju för fan PINSAMT ....
Jag tror fan att hon skulle sälja sin egen familj för att bli rik och känd ...
HON är så jävla patetisk ....
Hon har bland annat skrivit i sin blogg att ingen vill ha ett fetto .
Att hon skulle hålla med IQ befriade ANNA ANKA det förvånar mig inte för fem öre ..
För det är så hon kommer se ut och bete sig när hon blir äldre .. Sitta och ge sin man som är 100 år äldre en avsugning varje morgon bara för att han ber om de ..
Men dom två har ju fler likheter AA ser ut som en 60 årig kvinna med as mycke botox .
Och kissie ser ut som en 12 åring med alldeles för mkt smink ...
Så för kissie det är som att se sig själv i framtiden ...
Det borde fan vara skottpengar på dom båda två .

Vart fan är världen på väg egentligen ??? // therese
Ps. Lollo jag saknar dig Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar