måndag 28 september 2009

Tisdag!

Då var det tisdag nudå! sitter på kontoret och fixar med lite olika papper och sådär !
skönt att det inte spöregnar ute idag :)
efter jobbet ska jag med stefan till tippen, måste slänga massa skit.
efter det ska jag plocka upp tessi så ska vi dra till stallet och rida, myysigt !
när jag gjort det ska jag nog göra mina naglar, käns så okvinnligt utan dom långa fina naglarna :P ..
skulle även behöva städa en massa och slänga mera skit !
JUSTE skulle behöva fota allt jag shoppat, fick ju en väldigt trevlig lön, å då är det så skönt att shoppa loss :) var nämligen i stinsen igår med nettan <3 blev endel fina grejjer, ångrar dock att jag inte köpte det fina navel smycket jag hittade, tror nämligen det börjar bli dags att byta piercing nu :D

vi hörs senare. pussochkram // Louise !
ha en super bra dag =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar