onsdag 12 januari 2011

ska man bränna av ett inlägg igen då

yes, idag har man bara jobbat, efter det åkte jag hem trodde ja skulle orka tvätta diska städa osv men ack så fel ja hade, min förkylning tar kål på mig, tror dock inte det bara är den som spökar tror även det är vädret, plus att man är fet så antar att det även är det sen är man väl även så jävla lat också att man inte orkar något alls, sov gjorde jag iaf sen var det ner och äta tacos med mamma och stefan och efter det har ja kollat tv, nu har ja även diskat och kört med dammsugaren en liten sväng. skulle åkt upp till nettan men som sagt ingen ork, så jag tar det imorn efer jobbet, måste ju tjecka in hennes nya polare ;). nettan jag är avis på dig men glad för din skull, jag vill oclså ha nya polare men inte förns jag loosat ett antal kilon. det kommer det kommer NÅGON GÅNG !saknar dig iaf nettski min sistah :D

nu ska man JA vafan ska man göra? när ja kmr på de så skriver jag ett inlägg igen!

bjussar på en bild från nyår iaf <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar