tisdag 11 januari 2011

Sitter och kollar på hokey. djurgården- aik
självklart leder djurgården, just nu med 3-1 men första perioden var dom inte speciellt taggade men nu har det gått bättre, vi hoppas på en seger såklart.
min favorit Ölvestad är skadad och därför inte spelar vilket suger rätt hårt eftersom han är grym. men får kolla oskar istället ;)

men men fasiken jag undrar vad folk gör om dagarna igentligen, ja jobbar oftast mellan 06:00-13:00 och efter det gör jag absolut ingenting. tror just nu att det beror på att man inte har någon energi överhuvud taget, jag behöver solens strålar. på sommar är det enda man vill är att vara ute, nu på vinter gör jag typ allt för att slippa gå, och därmed blir allting tråkigt. VAD GÖR ALLA? sitter alla hemma på varsit håll å suger en massa k*k eller va fasiken händer..
just nu har man en förkylning som inte vill ge sig. blöö

sedär jag fick till ett inlägg SCHOCK ALLTSÅ !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar