söndag 7 februari 2010

sunday !

blä tycker inte om denna söndag.... tråkig å ensamt.. va ska man göra kolla tråkig jävla tv?

har iaf haft en bra å skön helg, var ¨på tegel i fredgas, ja å nettan spana in en kille som såg ut som frank vagner haha, så vi bestämde oss för att dansa mot han ena fram å den andra bak, haha vi gjordet å efter så gjorde vi en high five vilket han förmodligen såg... jaja han var snygg och jag å nettaski äger på dansgolvet ;)...
sötelin var även med vi shakade loss en jävla massa och efter tegel drog vi till elin på efterfest, då kom sofie björn å kim, henke var med eftersom han var fylle shaffis, jag dock blev bakis sjukt tidigt å försökte sova med en jävla huvudverk. folket försökte dra ut mig men pallade inte.... lördags var ja också bakis... åkte med elin till värmdö å hä'mtade två katter från tasseland (katthem). kollade in en katt som ja ska hämta i veckan. kommer köpte henne , hon är jätte vacker och är 14 år gammal, vill att hon ska få fina sista år i livet... så dom ska hon få hos mig :)

å¨kvällen åkte vi till johan som kommit hem efter 3 månader i london. herregud vilken lång tid, det var trevligt där :D


i dag har ja å nettan fikat hos elin efter det åkte vi ut å handlade massor till huset, sen städade vi hela huset också :D tach gullunge <3

sen åkte ja hem till mamma och åt middag med dom...
nu ska jag hänga tvätt, nya maskinen verkar fan fungera bra alltsåå...

jaja hadet PUSS LOLLSA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar