lördag 30 januari 2010

Cohones.

hejsan.
fyfan jag är inte bra med det här som kallas blogg?
hehe vad har hänt på sisstonde då...
har ju som sagt flyttat nu, är hur mysigt som hälst.. eldar varje dag och det är så himla varmt å mysigt, ljusen brinner för fulla muggar även dom.
trivs skit bra här har tillomed lyckats sova en natt själv vilket faktiskt gick väldigt bra. är ju ganska mörkrädd =/

nu iaf så har jag precis duschat, hur kan en dusch vara så himla skön?
fan de bästa ja vet, hehe nerå men är ju tokskönt verkligen !
sitter hemma själv nu men elin sluta runt 6 idag så hon är här vid sju ungefär.. ska laga en god middag till oss och sen ska vi kolla på film, kankse bjuda över några vänner på kaffe? denna helg fick bli en nykter vilket jag tror jag behövde :P haha
jag är i allafall fylle chaffis åt min bror som är i berga på besök ...
:D


igår var vi hemma hos mammsen och stefan, dom bjöd på en mysig middag, kvällen slutade sen med att jag nettan danne å jerry satt och spelade yatxy o drack kaffe, efter det kollade vi nån film på tv, tror der var rockstar lr nått. men jag somnade haha...

fan går en sjukt bra låt på ztv just nu-. huuur bra som hälst....

aja hörs senare kanske..

JUSTE JAH
spanien resan är bokad, bokade iofs för 1 vecka sen men iaf. den äger rum den 12-29 augusti.. då åker jag och tessu, nu ska vi bara hoppas på att elin och nettan bokar även dom <3


-PUSS-


här är låten ja skrev om :D
http://www.youtube.com/watch?v=psuRGfAaju4&feature=fvst




i love my new bedroom ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar