torsdag 19 november 2009

fredagsmys

det är äntligwen fredag idag,
jag känner att jag är sämst på att blogga, gör det inte alls lika ofta längre.. kankse för att jag inte har någonting att skriva om?.. jag har inte en aning om vad som händer i helgen, tror det är bastning hos kim som gäller men vet inte än, jag sätter mig iallafall inte i en bastu... men man kan vara där och umgås iallafall. kanske ska till västerås på lördag för att träffa bror och elin, isåfall åker jag mamma och stefan dit över dsgen och tar en fika, tycker att det skulle vara vöäldigt mysigt eftersom jag inte varit där ännu ... dumma lollo...
och vet ni vad, framtiden har tagit ett steg i rätt riktining, vi ska flytta det är bestämt nu. vi skriver på söndag... vill iofs sig inte flytta från vårat underbart fina hus MEN eftersom päronen och även jag har planer så är det inte mer än rätt att göra så, och faktiskt så har jag inte råd att bo i ett såå stort hus alldeles ensam, finns ju inte en chans, då måste jag nog vinna på lotto först... men det ska även bli kul. så man kan få inreda allt precis hur man vill ha det :D wiiie kommer bli sjuuukt snyggt... annars då, jag mår bra. är äntligen frisk nu. jag och macke har kommit igång luite iallafall med träningen, satt på cykeln i går medans han körde boxningssäck, han vart blöt som en flod av allt svett 'HAHA .. syyynd macke !
har satt upp ett mål. går jag ner dom kilona som jag vill på 1 år så ska jag unna mig själv en sak, en väldigt dyr men som jag förmodligen kommer uppskatta nå sjukt, så nu öär det bara att kämpa, jag kan det vet jag...

ni får ha en underbar helg <3 pussen Louise =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar