lördag 21 november 2009

<3 min mammi !

Jag vaknade alldeles för sent då alltså klockan 11,50 fick paniik, fasiken kan ju int sova bort hela jävla dagen ! iaf gick upp sen var det dags för att städa eftersom det är visning av huset i morgon, fast det gick på typ 20 min sen så hoppade jag i duschen och fixade iordning mig, när jag var klar typ efter 1h =/ så åkte jag med mamma till täby ... hjälpte henne att hitta massa med fina saker, och jag själv köpte leggings, stumpor, foundation och en shit snygg lång tröjja <3

nu sitter jag nere och väntar på att dom ska kolla klart på hästarna. sen blir det väl mys middag och säkert några parti yatzy haha, fitt spel...
imorgon är det dags att skriva på papper för nya huset, förmodligen får vi reda på då när vi får tillgång till det också, fan vill bara börja med allt som ska föras ...

ikväll vet jag inte vad som händer riktigt, ska iaf träffa elin och nettan <3
denna helg fick vara en "vit" helg, har supit mycket på senaste tiden och ibland behövs det en *taigensig* helg hehe. eftersom nästa kommer bli sinnessjuk... =P

jag älskar dig mamma över allt annat på denna jord ! <3


det var även dröm att solen tittade fram idag, vi behöver den för att få energi och
styrka, detta mörker är ju värdelöst !
ha en bra kväll <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar