fredag 16 oktober 2009

Rubrik !

Det här med att blogga är jag inget vidare på !
somsagt så igår var min födelsedag, den var lugn och mysig.
på jobbet när jag stod nere och skalade med pierre så kom en halv potatissäck ut, då alltså bara plasten. på den stod det "grattis på födelsedagen Lollo" då har alltså roger skickat den genom maskinen så den kom ut åkande på bandet =D gulligt tycker jag ... blev fika på jobbet och så, efter jobbet så åkte jag föbi farmor, skönt att kunna finnas där för både farmor och farfar nu när dom inte har det så lätt !
där fikade jag igen och bara satt å snackade...
eter det åkte jag till dinah som det också blev fika med haha, så mys å träffa henne, vi ses ju inte så ofta längre tyvär :( men hon kommeridag på party :) KULLL
på kvällen åt jag middag hos far och efter det åkte jag hem, plockade upp markus och sen kom nettan med tårta<3 så väntade vi in elin... var en skön födelsedag, och tack alla för alla grattis ... :D <3 Love you !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar