måndag 19 oktober 2009

Lyckad helg !

Jaa helgen blev ju super lyckad .
Fredag -
yes då hade jag fest var hur kul som hällst. blev jätte mycket folk
massa dricka och sjukt bra musik, dansade som aldrig förr .. ;)
min bror erik och jerry var också där, haha dom e ju helt sjuka alltså =D
dock så skulle mäklaren komma klockan 1 dagen efter och kan säga att det var huuur mycket som hällst att städa, så jag led lite smått av panik där på morgonen, men med hjälp av brorssan så lyckadesvi städa bort allt, hela v-rums golvet var huur kladdigt som hällst :P
vaknade upp med en förjävlig baksmälla usch usch både jag å nettan kräktes haha
Lördagen- skulle varit lugn men nä jag på kvällen kom hem till macke och såg dom dricka öl beslutade jag mig för att det var kina kejsaren som gällde :P jag drog med mig tessi dit och det blev sjukt lyckat, blev bjuda på ett antal drinkar, och det blev både bugg och tryckare ute på dansgolvet HAHAHA, det var ju liveband så det var najjjs..

iaf sjukt lyckad helg, nu kallar jobbet :D kraaamar ! // louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar