lördag 29 januari 2011

Lördag mogon!
fredagen har alltså redan varit, sjukt tråkigt, varför går det så fort föör?
idag vet jag inte vad som händer om ja ska åka med mamma till elgiganten och kolla tele eller om ja ska dra till elin?. ikväll hoppas jag det händer något iaf...

inför sommaren som kommer så är det först tänkt att jag och elin ska åka till varmare bräddgrader i maj, sen i juni i slutet där så åker jag och malin till gotland för att hälsa på manadis och bara umgås, konstigt nog har jag aldrig variot där =/ bara den resan går på 6-7000 eftersom vi tänkte bo på hotell ! sen i augusti så är jag astaggad på en resa till spanien, måste dit. vill se hur det ser ut där nere nu när dom byggt om. elin är dock lite osäker på det fortfarande. och jag är även taggad på att tessi ska följa med, för ja måste verkligen dit, att ha planer som sen sedan kanske inte blir av är ju hemskt. man måste ha backups !
jag hoppas verkligen att dom tre resorna blir av, då är min sommar klockren
självklart blir det ju även sjysst mys i sverige också, men om man känner sverige rätt så har man ju ingen självklar "sommar". men men

rörig text. SORRY vi hörs KRAM :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar