tisdag 7 september 2010

Bloggtorka

Tänkte faktiskt försöka mig på ett litet inlägg, var faktiskt riktigt länge sedan jag skrev här i bloggen!
på sissta tiden har jag hunnit med att ha en underbar sommar, varit i spanien och även på mantorp! dock tycker jag att sommaren har gått väldigt fort, och förutom det jag precis skrev vet jag inte alls vad jag mer har gjort denna sommar!
allting bara flyger förbi än, och mina två hela veckor i spanien gick super fort. vi hade det jätte trevligt där och träffade otroligt roliga och härliga människor, snygga som fula ;) dock hade vi hysteriska fyllor alla dagar förutom två, vart ju sjuk när jag var där och det var minst sagt skit läskigt, var sjuk innan jag åkte ner och tror jag fick något slags följe virus eller nått hehe, hade skit svårt att andas och provade alla möjliga slags slemlösande och hostmedusiner, gick även på idas astma spray eller vad det är! då vidgades luftvägarna och det blev lättare att ta in luften! nu har jag varit hemma sen den 29e och nu istället har jag åkt på nå skit med tandköttet, var hos tandläkaren i morse men dom hade ingen aning om vad det var för något så om de inte går över skulle jag dit om en vecka, men då går jag hellre till läkaren då ja tror att de e nån slags inflammation eller nått !

vaknade vid 7 i morse och det är helt sjukt vad lite man uppskattar mornar! hur mysigt är det inte att vakna och se solen skina och höra fåglarna kvittra (låter skit mesigt) men vafan as mysigt ju! ta en cigg och en kaffe i morgon solen... mmm...

ska försöka få med mig tessi och de andra spanien creewet ner till centrum för att hämta ut bilder samt dra in pengarna för lån av lägenhet till mamma och stefan! men ingen verkar ju höra av sig så är väll jag som får ta tag i allting. börjar lessna lite, men,men

vad händer nu då ja, ska verkligen försöka bli bättre på bloggning, är ju trots allt väldigt skönt att skriva av sig, men undrar om det är för den tråkiga designen som bloggen inte lockar?

nu ska jag njuta av denna dagen ! later m8s puss :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar