fredag 15 januari 2010

dålig uppdatering.

jag vet, jag är sämst på att uppdatera bloggen så ska väll göra ett försök nu.
har haft fullt upp, förutom jobbet har jag nästintill fixat med huset hela tiden.
det blir så himla bra verkligen, och med hjälp av dom underbara vännerna så har det gått fort som fan. på lördag läggs golvet i mitt nya sovrum och efter det är det inflyttningsdags. spännande !
jag kommer visa bilder sen med "före" & "efter".

annars då, händer väll inte så speciellt mkt! jobbar rider festar. typ det livet går ut på just nu haha. man ska ha kul jue :)

vill förövrigt att denna snö ska försvinna, är jätte trött på den nu, vill ha en mysig vår. tänk en riktigt varm vårsol :) ååh !
och alla små vårblommor som sakta växer fram. haha jag låter som en gammal kärring.

jag och nettan är fan för roliga, nu när vi målar hela tiden så är det saker vi missar då säger hon till mig att:
nettan: lollo du missade där
lollo: ja men va fan vi tar det senare

men båda vet att det aldrig blir av, snacka om halvbygget hus HAHAHAHA
nej skojja det blir super fint :)

nu ska jag städa på kontoret för att desan åka hem, upp till nettan och gå ut me tally en runda, alla jobbar så då får bovallius komma till undsättning ;) haha

Pussen / Lollsan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar