måndag 28 december 2009

whatever !

jag har sjukt tråkigt, veckodagarna är fan pest asså haha ne inte riktigt men vissa dagar är ju sjukt tråkiga, som denna man är för trött för att göra något men endå pallar man bara inte att sitta still... =/

var iallafall hos napprapaten idag, självklart var det en ung kille. som man dessutom ska klä av sig till bara bh för haha lite pinsamt.. men han tog mkt bra hand om min rygg och jag kommer fortsätta gå där ett tag till så vi får ordning på min cp rygg...

imorgon blir det stallet efter jobbet, tänkte gå ut på en långpromenad så man får röra på det feta fläsket....

jag har abstinens vill bara shoppa men pallar ej att åka å trängas med alla idioter som är ute på mellandagsrean... internett shopping kankse?
har förövrigt beställt en klänning idag. 900:- kostade den, var meningen att ja skulle ha den som nyårsklänning... MEN när ja beställde förra veckan blev de nå knas så fick beställa om den idag å nu lär den inte hinna komma :( buhuuuuu.... aja whatever !

snart är det 2010 helt sjukt vad allt går fort och vad har man åstakommit? (stavas det så) ?

har iaf haft en underbar jul och hoppas på ett bra nyår, men det lär de ju bli :)

overandout puss lollsan <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar