söndag 20 december 2009

Söndag

Vaknade klockan 10 av att mamsen bonkade utanför. kollad ut genom dörren, dr står hon och skottar haha det är took mycket snö utanför... iaf efter ja vaknat gick jag upp och gjorde rostade mackor med varm choklad, hur gott är inte det då?
sen har jag dammsugit och nu kollar jag på jönssonligan. tröttnar aldrig på dessa idioter... nu återstå bara duschen och skulle behöva åka ut i stormen och tanka transan :D haha ... kanske även åka stjärtlapp?

ikväll blir det lugnt förmodligen en god middag kaffe glögg pepparkaka + några parti yatzy. ibland kan söndagar vara underbara !
speciellt då man vet att veckan endast består av tre arbetsdagar :P
veckan längtar jag efter. stallet och pulsa barbacka i snön någon dag , förmodligen göra om mina naglar. och påonsdag ska jag till farmor och farfar med bror pappa och yvonne.. så himla mys.. hoppas dom mår bra...

torsdag är de julafton och det ligger sjukt mkt julklappar under granen iår :)

ha det bra allla.. jag mår underbart bra :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar