onsdag 25 november 2009

Heeii !

jag är riktigt trött, har ont i huvvet och vill bara gå och lägga mig..
men jag sitter iallafall just nu på jobbet.. ska ner snart och skala ett litet tag eftersom idioten ska högtrycka... jag måste tvätta bilen, helt tok skitig, är ju knappt någon idé eftrsom den blir lika smutsig igen på 1 sek, men vafan ser ut som en lorthög nu..
känns som ja har gjort massa saker denna vecka, å mindre lär de inte bli..

Måndag: jobba - 13:00, promenad med nettan
tisdag: jobba, stallet, willys, zoo, favvan + apoteket, snabbfika hos mackan, hem laga mat, några parti yatzy, sen lugn kväll.
onsdag, jobbet, stallet, hem till nettan hämta däck, hem laga mat, äta , åka med nettan ner till sittåträng, hem duscha, TV
torsdag, jobb-13.00, arninge å köpa dricka till på lördag, kanske rusta?, till tessi hjärtat och fixa naglarna, ÄNTLIGEN... <3 , hem äta , sola , TV
Fredag: jobba, hem fixa mig i ordning, till mörby möta malin, in till globen där till 23:00, hem .. SOVA?
LÖRDAG: mackes BIG PARTY ... @ folkets hus
SÖNDAG LUUUUGN DAG OFFCOURSE ...

hörs senare pussen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar