fredag 18 september 2009

Men varför ?

Varför för dumma sig själv för att få fler läsare ?
När jag sitter och kollar runt på bloggar letar jag efter en blogg som jag verkligen gillar .
Skulle vilja ha en blogg som jag verkligen kan hylla !!
Men hittar INGEN !
Finns ju massa bloggar som jag hittar vissa grejer i som jag håller med om vad dom tycker och tänker. Men allvarligt talat verkar det bara som att folk skriver ner en massa provocerande skit för att få fler läsare !
De ända anledningen till att jag skriver skit om det jag inte tycker om är att få ut det ur min hjärna och om ni håller med eller inte får ni gärna kommentera om .
Det är bara roligt och höra andras åsikter om saker och ting !
Jag vill gå in och rösta på Blog Awards men vet allvarligt talat inte vem jag ska rösta på .
Jag tänkte rösta på Kan dee men det är bara för att jag tycker att hon är en extremt bra på att rita och måla . Sen täntke jag rösta på foki för att hon sticker ut ur mängden . Men det är inte bloggar som jag vill följa och läsa varje dag !

Jag har verkligen varit ett grovt Carolina Gynning fan , men allt det försvann när jag läste en artikel med ett klipp ur hennes bok .
Hur i HELVETE kan man rekomendera att en recept belagd medicin för överviktiga ska kunna köpas av alla ?????? Finns det inte tillräckligt många unga tjejer och killar med ätstörningar eller ?? Om vilken människa som helst skulle kunna gå in på apoteket och köpa reductil skulle det fan vara livsfarligt !!!!!!! Hon skriver att hon va tvungen att påminna sig själv att äta och såna grejer att hon inte kände någon hunger överhuvudtaget . Tänk då dom som mår skit dåligt och bara äter för att dom känner sig hungriga om man skulle ta bort det behovet också skulle dom ju aldrig äta ! ÄTA BÖR MAN ANNARS DÖR MAN !!!!!!!!!
Jag tycker inte att alla som är "kända" ska vara bra förebilder men allvarligt talat man kan ju tänka ett steg längre innan man slänger ur sig en ord spya efter en annan !

Wating on the world to change/ Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar