torsdag 24 september 2009

Lollo skriver lite oftare än mig =P

Dagen har varit ganska tråkig .
Jag kan absolut inte sova .
Men nog om snack om mig ....

Idag eller inatt rättare sagt tänkte jag snacka om dom här jävla hollywoodfruarna !
För det första vilket jävla SKIT program . och för det andra får man vara så där iq befriad . Där har ni amandavardet om 20 år .. Herreguud !!!!
Pratar med den sämsta brytningen jag någonsin hört efter att ha bott i usa i typ 20 år ... det är fan pinsamt. Hon är typ 45 och har precis lärt sig koka kaffe ?
Allt är fan ett stort skämt !!! Varför visa tre golddiggers ? Vad har dom gjort som är så himla bra egentligen ? Dom har knullat sig fram !!
Så nu tjejer det är bara hitta dig en rik man och gifta dig ,för dumma dig själv sen är du kändis !!!! Men glöm inte det blonda håret och sillisarna bara !!!!

Ska försöka skriva oftare /// Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar