söndag 13 september 2009

Läser deras bloggar och delar med mig av mina tankar och åsikter !

Men allvarligt talat hur jävla intelligent är man om man sitter och skriver att man absolut inte röker och att det är så himla äckligt, och som hon själv kallar sig "fin flicka" inte gör sånt .
Och sen lägger hon upp en bild där hon sitter med kaffe och en cigg i handen =S
INTE så jävla smart Dessie !

Och den där jävla Amandavardet !
Hur i helvete kan en människa få så där lite IQ ?
Jag känner skam i hela kroppen när jag tittar på klippen hon har lagt upp.
Aaaa mmm är ju det ända hon säger i sina videoinlägg .
Varför lägger hon ens upp ett inlägg där hon bara står och speglar sig ?
Och allvarligt talat om det fanns två av henne skulle det vara två för mycket !

Kissie !?
Varför lägger hon upp en massa bilder på sig själv i handduk ?
Tror hon på rikitgt att någon kommer ta henne på allvar när hon lägger ut klipp där hon förlöjligar sig själv ? Den riktiga frågan är ju egentligen hon vill att folk ska ta henne på allvar ?



Ni kan tycka att jag är bitter eller avundsjuk eller vad ni nu tror men så är inte fallet !
Vill bara dela med mig av vad jag tycker . Jag hoppas verkligen att det inte är så att unga tjejer sitter och läser dom där bloggarna och ser upp till dom där tjejerna . Man måste inte vara varken blond eller smal för att vara vacker !

Precis lika vacker som alla andra /Therese

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar