onsdag 22 februari 2012

usch vad mitt jävla humör svänger idag ena sekunden glad, andra piss irriterad... först har ja en sak att säga å det är att alltid tänka på vad man själv gör å inte andra. är man själv så mkt bättre eller kan jag ändra på något sen, kan man fundera på andra.. skit samma å what ever....

sen blev ja skit glad. pratade med tessi i telen i över två timmar , pratade om alla minnen med spanien å att vi ska boka så fort hon pratat med sin chef...
ja kommer behöva leva fattigt nu, MEN hällre de å få ut å resa.. än att spendera pengar på skit !
vill ha min sommar planerad, hemma händer ju oftast inte så mkt så att få komma bort är ju ett stooort pluss
lär ju bli.
egypten
spanien
gotland
gatebil
spanien
så lite saker finns jue på TO DO LIST !


sen blev ja iriiterad... jag hoppas innerligt att denna tjej är värd min bror !
enda ja kan säga om de å ja hoppas att han inte blir nån jävla fitt toffel. fyfan ...
behandlar hon honom bra då är ja nöjd.. konstigt känsla över de där....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar