onsdag 10 augusti 2011

fan va mkt pauser det ska vara hela tiden då. programmet ja kollar på är helt värt det, får man se folks olika problem som dom har med deras kroppar, och sen hur det blev när dom gjort något åt det ! skönt föresten att det redan är torsdag imorgon, jag vill ha helg nu ! längtar fan nå otroligt haha å jag är sjukt sugen på kräftor ! vill ha NU fan drömde om sebbe inatt igen och förstår inte riktigt varför jag gör det? ibland drömmer jag om att han och hans tjej kommer till berga och att vi alla blir vänner och typ partar som om allt aldrig skulle hänt ! och inatt då drömde jag om att han vill bli tillsammans igen =/ men att jag så kallt inte vet vad jag vill och typ säger att men du prata med ditt ex ifall att detta inte skulle hålla så du kan gå tillbaka till henne ... HAHA seriöst har ja blivit en känslokall människa. jag tror fan ja inte skulle våga ha ett förhållande igen, just pga av att ifall man behöver göra slut så ska man gå igenom allt igen ! tror ja kommer vara singel ett bra tag för fyfan va dåligt man mår även om man är den som gör slut eller blir dumpad ... BLÖ aja jag mår iaf bra som det är nu och det är ju huvudsaken :)

nu börjar programmet igen så ja ja antar att ja skriver när ja har lust igen KRAAAM


tanken finns forfarande om ja verkligen gjorde rätt, blir faktiskt ganska ledsen :(
så sööt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar