tisdag 12 april 2011

jag har inte bloggat idag, inte haft sån lust faktiskt, denna dag har vart rätt jobbig, trött å sådär å är man trött så blir allt lite jobbigt.
finns saker ja funderar över som ja inte riktigt vet va jag ska göra med, får förbli ett ? ett tag till


föresten pratade jag med malin igår, vi kommer att träffa manadis den 26e juni.
det kommer nog bli väldigt för mig å jag lär stortjuta som aldrig förr, fan ja saknar verkligen henne, och tiden efter man fick lämna henne har inte varit lätt, nu har det endå gått ett par år å visst blir de bättre med tiden men saknaden finns alltid där...
så självklart kommer ja bli så glad , men kommer säkert få gå igen hela prosseduren igen.
men jag längtar nå fruktansvärt tills ja får träffa å pussa på min vita älskling <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar