söndag 13 mars 2011

känner att det är dags

för ett litet inlägg nu
sitter och kollar på big brother !

helgen har vart otroligt skön. i fredags var jag och elin över till dinah och fikade å hade lite myys! lördag samma sak, jag och elin var på dagen i arninge och fixade lite olika saker sen åkte jag hem började kolla hockeyn sen kom elin igen och vi började grilla och laga mat :) det blev super gott. vi kollade tv och vid kanske 8 eller något drog vi till dinah igen och satt där ett tag sen var det hem, äta glass med krossad digestive och hallon som vi mosat på :) vi kollade 1an och 2an av step up, dröm bra filmer för övrigt, somnade runt 2 halv 3.. idag har jag inte gjort något alls. skööönt !!

nu längtar jag till sommaren igen, även till spanien kollade bilderna från när vi var där i augusti och man får en så varm och mysig känsla så fort man går igenom dessa bilder =D

hoppas det blir något av denna sommar !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar