tisdag 8 februari 2011

tisdag, och imorgon redan onsdag. käns skönt right?
imorse var det slask väder men nu har äntligen solen tittat fram och det är så jävla mysigt ju :)
sitter på jobbet nu och får åka hem om ca 50 minuter !
igår kväll beställde jag och elin våran resa till grekland, vi kommer åka den 6emaj-14e. fan man längtar redan att bara få ligge på en strand och mysa, sola och bada och bara ha den så jävla avkopplande !
nu gäller det bara att spara pengar eftersom denna resa kosta endel och den till gotland med malin var inte heller gratis, men tror inte det är några problem alls. ! jag som både vill tattuera mig och färga håret.. tror jag betställer en tid när jag får lön. då blir det blont/askblont som gäller. skönt att få ljust nu när detvarit mörkt ett tag !
annars då, vad händer. vet faktiskt inte vad jag ska göra efter jobbet ?!

några förslag kanske?

<3 / Lollo


här ska vi befinna oss i maj :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar