måndag 21 februari 2011

monday !

måndag och man är lagom seeg
kollade nyss klart en film som gick på tv, emma möter daniel, riktigt mysig och den utspelar sig i norrland, ibland kan man känna att fasiken va skönt det skulle vara att bo sådär, helt ensamma med hund och häst. man skulle nog trivas ganska bra, björnar och varjar o renar som springer runt om kring. haha soft juu !

har varit duktig å gått 30 min på bandet
30 min kanske låter lite men det är iaf 30 mer än jag gått innan så det är alltid något. ska försöka gå 30 min varje dag om inte mer ! lets try this out !

ikväll händer nog ingenting skulle jag tro. sitta hemma å mysa eller något

föresten spelade the voice dröm låtar när jag åkte hem. sånna låtar som man verkligen har massa minnen av
så som
alors in dance - påminner om spanien och action meet
waka waka påminner om i sommras när jag låg och stekte i min upplåsbara pool och blev neger :)
airplanes- när jag nettan å elin åkte till ullared och götet
Memmories- påminner om när vi knulla och söp jääämt HAHA vilka tider ! ;P



längtar utomland
längtar till svenska sommaren (om den nu är bra) då man kan ligga och slappa vid en brygga och dricka kalla bärs !
utomhusaktiviteter
ute serveringar? kan vi göra detta iår? haha
massa grillningar
gitarrspel
låter ganska underbart va <3 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar