lördag 29 januari 2011

hejhejhej hämskt mycket HEJ
vad har jag gjort av denna dag än så länge då?
jadu vaknade halv 11 sen upp käka frulle. slänga igång en tvätt, efter det åkte jag över till elin satt och drack massa kaffe innan vi bestämde oss för att dra ner till centrum. hälsade på nettan på kappahl och sen hämtade vi ut elins keps och fixade uppdatering till hennes telefon. efter det köpte vi med oss varsin subway macka och tog med till henne, åt den och sen fick vi sällis av hennes syrra josse, mkt mys, nu sitter jag hemma, tankar lite filmer, tror vi kör filmkväll här oss mig idag, äta lite candy och snacka en jävla massa skit. vi hoppas på att nejhan joinar oss också :)

skulle behöva dra och kolla ny tele imorn eftersom jag inte gjorde det idag heller =/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar