söndag 21 februari 2010

uppdatering

ja som vanligt så var det dags för en uppdatering. börjar med fredagen då?

i fredags hade vi lite fest här hemma, det var jätte mysigt och härligt folk. fick en inflyttningspresent av dinah :D haha ska inte nämna vad det var ! för det är en hemlis...

lördagen då. spenderade jag med nettan på kvällen. vi myste och kollade nyaste beck. den var ganska bra faktiskt, men dock har dom gjort bättre. men det resulterade i att jag hade en väldigt mysig dröm inatt. haha ja snyggingen är ju med i filmen å herrejösses vilken dröm :) ge mig irl ....

idag har det mest varit snöröjning. jag nettan och jerry packade in snöslungan och körde till gamla huset, päronen är ju i spanien och det skulle vara visning idag å herregud vad mycket snö det var överallt, seriöst helt sjukt, har inte sätt så mkt snö på huuuur länge som hälkst, över 1 meter :O ...
nu står jag och lagar matr och v'ntar på att duktiga nettan som är å tränar ska komma hem :) kör hårt babe du är dröm duktig... hopn ska iaf fortsätta laga maten sen, hon ska göra chicken alaking som tydligen är jätte gott, så sök upp å prova det ni också ?!

imorgon är det ny vecka vilket innebär nya pengar så det är bara att kämpa vidare, vill att mamma och stefan ska komma hem nu jag saknar er <3

juste i lördags gick proppen här hemma och vi viste inte vilket av dom så vi prövade byta hundra, var nämligen så att när den gick så fick vi inge vatten :O å de gick inte att gå på toa. så jag å jerry fixa som en tok å till slut löste det sig ....
nettan fick hålla kattvakt är så att dom är jätte ocvänner mina katter så måste tyvär lämna bort snuttan igen :'( ... någon som kan ta över henne och ge henne ett underbart hem?


hörs snart pussåkram Louise <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar