onsdag 4 november 2009

idag har jag jobbat och som jag alltid säger så är det redan torsdag i morgon... skulle vilja åka till täby och shoppa, känns som man har hur mkt pengar som helst och vill bara göra av med dom heeeela tiden, man får ju aldrig nog men jag vet fan inte vad jag behöver...
i måndags så kom mamma å stefan hem, så himla skönt att dom är hemma igen :D
nu får vi se vart allt leder, det blir nog toppen i slutändan...

juste ja, vi var ju på chaplins bar i lördags, det var ju inte direkt ett toppenställe kanske, vi dansade iaf hnur mkt som hälst och jag hade träningsvärk i både ryggsdlutet och magen dagarna efter, man rullade ju höfter och rumpa som aldrig förr ;)
vi mötte upp kim vid 1 tiden och pratade med honom ett tag, sen vid halv två åkte elin och nettan hem men jag å tessi stannade kvar ett tag, men när vi skulle hämta jackorna så började vi tjaffsa med en turk och det fortsatte sen ute på gatan vi skrek på han och han skrek på oss, en annan snubbe vi stod å pratade med blev arg på turken och dom började sloss. haha, efter ett par slag, tvingade ja dom att gå med mig och möta kim igen, tessi och jag funtade på att dra med dom på efterfest men klockan var så mycket så vi åkte tyvär hem iställe =/ var hemma halv 5 på morgonen, ja hade en kul kväll även om stället sööög !

hörs i morgon pussåkram / Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar