onsdag 11 november 2009

Idag är jag sjuuukt trött.
håller seriöst på att somna så det blir nog en tidig sänggång för mig ikväll.
sen är det ju fan redan torsdag i morgon heelt sjukt alltså.
idag har jag jobbat till halv 1 sen åkte jag till markus han bjöd på lunch skit gott, efter det åktew vi till stallet, duktiga som vi är gick vi först ut en promenad med hästen och när vi kom tillbaka så longerade macke mig. "GET ON MY HORSE" haha det är så kul man sitter där och skumpar, innan man hittar balansen är det faktiskt riktigt svårt :P
efter stallet åkte vi hem till macke och fikade med nettski och putte.
sen åkte jag hem, käkade och nu sitter jag här.
imogon är det jobb och efter jobbet ska jag stefan & mamma på husvisning.
jaa man vet aldrig vart livet bär en, speciellt inte när man har en mor som heter anita och en styvfar vid namn stefan, dom har olika planer hela tiden, men deras plan är fortfarande att flytta till spanien, och iochmed att dom gör det så är det massvis med grejjer som måste ordnas först !

själv sitter jag och funderar på om jag ska köpa en golden retriever valp eller inte, vet att det är sjukt mycket ansvar och att det är massvos med grejer man måste tänka på, därför jag velar fram och tillbaka, ;MEN ska jag bo ensam i ett hus vill jag gärna ha något mer än min underbara katt som vaktar mig...
kommer tänkas på läänge innan ett beslut fattas....

ni får ha det så bra, skriver mer på jobbet i morgon...
puss och kram / Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar