söndag 29 november 2009

helgen


först ska jag säga att det är första advent idag :) och har precis kollar påp ensam hemma. fyfan vilken julstämning man har:) nu vill vi ha snö också ..

helgen då!
i fredgas åkte jag med malin och hennes två polare till globen och såg sthlm horse show. det var hel mysigt och skit kul, var inte hemma förns halv 1 på natten ..
det var kändis stafetthoppning, där bland annat bygglovs matte och musse var med :) haha matte vann :) .. as kul, när musse red ville ja skrika högt som fan " crime fiiiighter" hade varit klockrent men jag vågade inte hehe...

i lördags så hade macke sin b-day fest i folkets hus.
jag var nykter eftersom ja typ e sjuk igen =/ skönt iofs att vara nykter
den var hel lyckad :)

idag har ja jobbat med mamma och stefan i skaleriet, gick ganska snabbt så det var skönt, å skit skönt med extra cash ... :)
snart är jag cosworth owner , haha in youre FACE BITCH !!!!!!
så jävla skönt... har lite projekt på g med den, men krävs ett antal 1000 lappar om det ska gå vägen ... ja som alltid velat ha en och så kommer den snart att vara MIN :D wooohooooo

imorn är det jobb igen och med jobb även MER pengar. man får tänka så så går veckodagarna liiite lättare...

så hörs i morgon... pussokram <3 // lollan ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar