torsdag 22 oktober 2009

Torsdag !

Och kan ni tänka er att det redan är fredag i morgon :)?
Idag var jag ledig från jobbet, passade farmor istället, var hos henne från kvar i tio till klockan ett. när jag kom till farmor åkte farfar med taxin iväg till sjukan, han skulle in på koll... så då fick jag hålla farmor sällskap eftersom hon inte vill vara själv. fick tillochmed ut henne på en promenad och det är jag jävligt stolt över, hon är rädd för att vara ute av någon konstig anledning. Hjälpte även henne med att dammsuga och torka golv, vattna blommorna och så fikade vi :) super mysigt <3
efter jag hade vart där åkte jag till mormor, morfar och morbrors grav, gjorde det jätte fint, är ju inte så ofta man åker dit...
tycker att man ska vara mer rädd om sina nära än vad man är, rätt var det är så finns dom inte längre, ingen vill väll ha det så?
jag saknar er något så fruktansvärt mycket, ni kommer alltid att finnas i mitt hjärta <3 / Louise


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar