söndag 4 oktober 2009

Måndag

Nu är det måndag, igen ...
segt som fan men men
therese ligger hemma och sover, hon sov hos mig inatt, igår myste vi med lite bad och sen tv... riktigt härligt, själv sitter jag nu på jobbet och ska sitta här ett par timmar till innan jag kan börja bege mig hemåt igen ...
tessi gjorde mina naglar i lördags och dom e såååå fina, måste lägga upp bild på dom sen :) annars idag vet jag inte riktigt vad som händer..
btw i lördags hade min bror födelsedags kalas hemma hos oss, det vart riktigt lyckat. hans underbart sköna polare kom och vi grillade, körde singsat och ett skit roligt charad spel (stavas det då)? aja och kvällen slutade inte förn låångt in på morgonen.. alla var fulla och glada och vi lär nog göra om det snart igen, även så ska vi på kryssning med erik och ryden haha.... :)

hörs senare, ha det så bra så länge <3 Louise

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar