tisdag 22 september 2009

höst depretioner!

hejsan !
imorsse när jag åkte till jobbet kändes det bara som allt stod still, som om allt kändes tugnt ! why? tror det är att när man går upp är det kolsvart ute, det gör inte så man direkt blir pigg?
efter jobbet så åkte jag till markus och fikade med honom och nettan <3>
sen åkte vi till um och fixsade lite saker ...
efter jag hade varit därså mötte jag upp stefan, mäklaren och kenta, han skulle kolla vårar nya hus eftersom det är lite grejjer att fixatill!
men han tyckte det såg himla fint och mysigt ut, nu väntar jag bara hysterisk på att få börja fixa ALLT.
måla om, tapetsera, lägga golv FLYTTA mm
mm ja läängtar =D
men som sagt tar det ett tag innan allting är klart pga att kärringen som bodde där innan gick och dog dagen innan visningen så ja det tar ett tag att fixa allt . men men

nu ska jag äta seya later <3>

1 kommentar:

  1. Allt kommer gå silkismooooth :D längar efter dej nu efter allt! Hoppas vi ses snart! <3

    SvaraRadera